петък, май 17, 2013

Дантелено с цветя

Трети опит.
Къде са първите два ли? В следващата публикация :). Понеже третата картичка ми е най-любима от трите, реших да започна с нея :). Първата  се получи като на шега, втората беше доста близка, но тази - макар и донякъде да ги повтаря - е с доста по-различно излъчване.
Цялото водно конче е покрито с прозрачното и бляскаво брокатено лепило на Ranger. Много ми харесва ефектът върху бирения картон. Очите са две капки от glossy accents :). Сложих и съвсем мъничко зелен брокат на тялото.
Самото водно конче е върху кръгче от корк. Чудесно се изрязва с шаблоните за кръгчета :).
Надписът е с безцветна ембосинг пудра. Реших да я поизтупам от прахта, че съвсем я бях забравила :).
Любимите ми мини цветенца и листенца. Последните и пеперудата - покрити с glossy accents. Онези малки бляскави стръкчета са целите потопени в брокатеното лепило.
Открих си и салфетките, които купих преди доста време, ползвах веднъж и после така ги скрих, че едва преди 2 седмици ги намерих съвсем случайно. Сега си наваксвам с тях.
Ето я и нея - завършена :).
Надявам се, че има достатъчно цветя, за да я включа в CMC#20 Flower Power / Магията на цветята. А за Кашонено-картоненото предизвикателство си има достатъчно крафт картон, бирен картон и малко корк :).

П.П. Еха, не очаквах...  "Card Mania Honorable Mention"

6 коментара:

  1. Ех, как ме грабна с това водно конче :) Страхотна е картичката, много романтична и нежна!

    ОтговорИзтриване
  2. страхотна картичка, много красива и елегантна! И страхотно блестящо водно конче!
    Благодаря ти, че се включи Card Mania Challenge!
    Прегръдки!
    Кали

    ОтговорИзтриване
  3. И перфектно участие в картонено-кашоненото ни Забавлятелство!

    ОтговорИзтриване
  4. Много ме усмихнахте :))). Жалко само, че това е последното ми водно конче...

    ОтговорИзтриване
  5. Цветовете които си използвала с крафт картона, наистина много му отиват...А водното конче е страхотно!

    ОтговорИзтриване
  6. Леле,каква невероятна картичка!!! Много ми харесва водното конче - страхотно се е получило с блестящия ефект и корка. Поздравления!

    ОтговорИзтриване