сряда, ноември 23, 2011

Пингвинчета и снежковци

Неосъществените навреме проекти за някои предизвикателства се случват съвсем навреме за други :). Тези хартии са най-използваните за тазгодишните картички. Сигурно и затова гамата е повече синьо-бяла. А ми се иска да правя повече в зелено, бяло, сребристо, червено, но накрая пак се озовавам с тези хартии в ръце и... няма къде да бягам.
Започвам с елхичките, които не мога да се сетя как се озоваха при мен, но много ми допадат за коледни проекти. Надявам се да са останали още няколко скрити из кутийките с джунджурийки, защото тези бяха последните от кутията с коледни неща.
След тях идват Пингвинчето и Снежко. Големи сладурковци :))).
И вътрешната част на картичките, където ще се приюти посланието...
И този път снимките на вътрешната част щяха да са плачевни и размазани, но снимах навън и успях да хвана почти подходящата светлина, та поне се виждат по-ясно.
А ето ги и тях.... двете картички с календарчета. Моделът ми харесва много и ще го видите още няколко пъти в различни вариации... докато ми свършат календарчетата :))).
Ще ги включа при:
Двете елши - Коледна картичка тип Easel
Картичкофурии - Коледна елха
Crazy challenge - CCH #94 - Картички в различни форми
Hobby challenges - "Тиха нощ, свята нощ"
Двете Елши

17 коментара:

  1. Закачливи и игриви,
    Снежно и пингвинчо изглеждат много щастливи,
    Календарчета да кичат,
    Знам, че всички ще ги заобичат!:)

    Благодаря ти, че се включи в моето предизвикателство при Картичкофуриите и при Елшите:)

    ОтговорИзтриване
  2. Гери, много благодаря за този поетичен коментар :).

    ОтговорИзтриване
  3. Много приятни и интересни!Елхичките много ми харесват,добър акцент са!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесни са! Много свежи и сладки, зимни изкушения! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесни картички! Много ми харесват металните елхички :)

    ОтговорИзтриване
  6. Много сладурски картички, страшно ми харесаха!

    ОтговорИзтриване
  7. И аз много обичам синьото за коледни картички - много ми е снежно и хубаво! Много сладки пингвинчета и снежковци (тези хартии и на мен са ми любими). А елхичките придават завършеност на календарчетата-картички!

    ОтговорИзтриване
  8. Много са сладурски! Успех!:)

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотна снежна атмосфера!А елхичките са супер акцент.Поздравленния!

    ОтговорИзтриване
  10. Ех, че са хубавииии! И картичките, и сладурковците, които прибавят весело настроение, и елхичките, които са прекрасен акцент, и практичността - картичка-календарче!

    ОтговорИзтриване
  11. What a wonderful project! I love the colours you´ve used! Thank you for playing along with us this week at the crazy challenge, goog luck! Dominique

    ОтговорИзтриване
  12. Чудесна идея за картичка- календарче. Симпатичните снежковци и пингвинчета,правят картичките закачливи и снежни, а елхичките висулки са чудесни акценти! Поздравления и от мен!
    Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство №1 "Тиха нощ - Свята нощ"

    ОтговорИзтриване
  13. Пингвините много добре са станали, много нежни и добре оцветени, поздравления.

    ОтговорИзтриване
  14. Поздравления за красивите пингвини. Изпипани са до най-малкият детайл. Добре подбрани цветове и панделка. Удобна картичка с календарче вътре.Има и точно определено място за конкретното послание за близкият човек. Със сигурност ще остане всеки който получи подобна картичка много доволен и изненадан-приятно.На едните има и снимки от вътре като допълнителен малък бонус, колко ли време ти е отнело да ги направиш!Продължавай имаш талант и не спирай да ги споделяш с нас тук в сайта.

    ОтговорИзтриване
  15. Картичката с пингвинчето страшно много ми хареса! Много е сладко! А синьо-бялата гама е много нежна и синия цвят ми е любим. Предпочитам го пред зеленото. Зеленото го свързвам повече с пролетта, за това мисля, че тази гама е повече от удачна за зимния сезон :) А и дава някаква ефирност и нежност - за това ги обичам зимните картички и Коледа :)Почти съжалявам, че рождения ми ден не е през зимния сезон, за да получавам повече такива картички...

    ОтговорИзтриване
  16. Страхотна идея да направиш картичка в която има и календар.Аз лично бих се зарадвала много на нея.Хем е ще ми краси кухнята самата картичка хем ще ми е полезна заради датите вътре в него.Не съм привърженик на големите календари които се лепят по стените както беше едно време.Синият цвят е нежен и показва сила.Вижда се че имаш талант и желание да твориш, за което те поздравявам.Има и малка елхичка като вид сувенир, такива картички не съм виждала по магазините.Но бих се закупила и бих зарадвала с такива всички любими хора.

    ОтговорИзтриване
  17. Елхичките са толкова малки, нежни и красиви, жалко,, че ги виждам, чак сега иначе със сигурност бих искала или по точно щях да си поръчам няколко, но ще остане за другата Коледа явно, благодаря за тези хубави предложения,особено за календара . Идеята е чудесна даже може да седна и с малката ми братовчедка да се позанимаваме и да направим нещо подобно...разбира се далеч не чак толкова красиво, но мисля, че на нея ще й допадне самата идея че правим нещо заедно. Ако имате още идеи ще се радвам да ги споделите с нас и тях.

    ОтговорИзтриване