петък, август 26, 2011

Две в едно...

Картички, не друго :).
Едната вече я "познавате", макар и в други цветове. Комбинацията ми хареса и направих втора, но този път в оранжево и зелено. Снимките не се получиха както исках и дълго време отлагах публикацията, но тъй като едва ли ще получа скоро по-добри - пускам два варианта на тези, които имам. Цветовете са доста по убити от оригинала, но който е виждал хартията със зелените листа, познава очарованието й на живо :).
Втората е сватбена, с джобче за изненада :). Изпробвах страхотното дистрес мастило vintage photo на Тим Холц. Голямо мацане падна :))). Признавам си, че бях изненадана от резултата. И ще повторя съвсем скоро, с два други любими цвята.
 Втората отива при Хобисимо - седмица 4 - За мен

4 коментара:

  1. Чудесни са, особено сватбената!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесва сватбената картичка!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни картички! Не знам как са излезли снимките, но на мен много ми харесват!

    ОтговорИзтриване
  4. Много красиви, нежни, очарователни! Поздравления!

    ОтговорИзтриване