сряда, декември 08, 2010

Еленче

Предизвикателството Шита картичка на Двете елши ме върна към нещо, което не бях правила от месеци. Еленчето не е ново. Бродирала съм няколко за предишните две Коледи, но за първи път реших да го съчетая с разни други нещица. Снимката е ужасна, но на тази светлина това беше най-доброто, което успях да постигна. Най-рано в неделя, ще мога да я снимам и на светло.

Получи се доста нетипична за мен картичка. Използвах златисто! Но това е само, защото г-ца Прекраснова ми е скрила макарата със сребристия конец! :)

8 коментара:

  1. Много ми харесва картичката ти!Красиво,нежно и елегантно! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много харесвам бродирани картички. Твоята е страхотна, а златистото много ти отива :)

    ОтговорИзтриване
  3. Великолепна,колко е красива само,чудесна!

    ОтговорИзтриване
  4. Много нежна, стилна и красива картичка!

    ОтговорИзтриване
  5. Толкова изкусно направена картичка! Браво на теб! Бродерията е така красива:)

    Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Елшите:)

    ОтговорИзтриване
  6. Много красива бродирана картичка!

    ОтговорИзтриване