събота, януари 28, 2012

Синьо, синьо... толкова синьо

Не очаквах, че първата публикация за годината ще се забави толкова. Януари започна с едно мече направено по един от любимите ми скечове на clean&simple.
За един рожден ден, който беше вчера :). Мечето е от едни коледни хартии, но тъй като точно това го свързвам с топлина, уют, прегръдки - беше идеално за тази картичка.
За същата рожденичка са и следващите две :))).
Нямах търпение да използвам елементите на Светла. Първата ми идея още чака да я осъществя (съвсем скоро ще е!), но втората е вече факт:
Не едно, а цели 2 от прекрасните пилета на Светла :).

И... кутийката за бижуто (също синьо).
Една пеперуда и любимото ми цвете от паус...

Стига толкова синьо за днес :)

Включвам ги в:

8 коментара:

  1. И мечето е сладко, но следващите са просто прекрасни!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Хубава и сладурска картичка с мече, но тази с пилетата и кутийката са вълшебни!

    ОтговорИзтриване
  3. Леле! Това мече е тоооооолкова сладичко и толкова сладко се е сгушило! А пък картичката и кутийката в синьо са просто невероятно красиви! Цветето ми става и на мен любимо - толкова е нежно!

    ОтговорИзтриване
  4. Ехе колко много неща си направила :)И всичките-чудесни,слабостта са ми пиленцата!Поздрави.

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря, момичета!!!
    Ох, Ками, не са никак много... това е за цял месец. А още колко идеи имах... но заради лудницата в работата само тези стигнаха до завършен вид.

    ОтговорИзтриване
  6. Ох, колко красота.... много много хубаво! Ужасно ми харесва как си използвала елементчетата на Светлето. След като си ги взе, нямах търпение да видя как ще ги използваш, защото си знаех, че ще е невероятно! И бях права!!!
    А цветето от паус е.... просто не ми стигат думите!
    Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване
  7. Откога тръпнех в очакване да видя внедрени в проектчета тези елементчета. Много ти благодаря за красивия уют, който си им създала! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Ех,че красота в синьо...Всички проекти са страхотни, а този скеч и на мен ми е любим..

    ОтговорИзтриване