сряда, юни 16, 2010

Книгоразделители

Книгоразделители е предизвикателството тази седмица в Двете елши.
Зарадвах се, че Гери е избрала любима моя тема. Повечето книгоразделители, които съм правила са бродирани, но отскоро започнах да си правя и хартиени.
И ей така набързо, още същата вечер, в която видях темата, се появи този котешки книгоразделител.
Преди време попаднах на "Ода за книгоразделителя" на Duncan Ball и много ми се искаше да я използвам. Хареса ми тази идея с напасването на текста и реших да я приложа и тук, но при толкова малки елементчета не беше лесно :))).
А тази вечер се появи книгоразделителя-сърце :):

8 коментара:

  1. Ммм сърчицето ме грабна!

    ОтговорИзтриване
  2. Всеки следващ е още по-красив! Харесват ми всичките:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Много са хубави всичките:)))

    ОтговорИзтриване
  4. И трите са много хубави, харесват ми :)

    ОтговорИзтриване
  5. много са хубави, този във формата на сърце ми е фаворит!

    ОтговорИзтриване
  6. сърцето е много елегантно и ми харесва

    ОтговорИзтриване
  7. Hallo Ганима,

    jako lepo Srce , mnogo krasno.

    Lepi Pozdrav iz Nemacke

    Jenny - Zorica

    ОтговорИзтриване
  8. За книгоразделител ползвам пресован изсъхнал език на едно бивше гадже. Практично приложение на непрактичен човек, хаха.

    ОтговорИзтриване