петък, август 08, 2008

Щурец в ухото

Кой знае защо си мислех, че някога съм си правила блог. Не, не онзи :) - за тук говоря.
Опитите ми да си спомня има ли такова чудо ме убедиха, че явно само съм разгледала за какво иде реч и съм оставила създаването за друг път :). А може би вече съм имала онзи, другия, и съм решила, че няма смисъл от втори.
Ама има... защото са различни. И това, което ще напиша евентуално* тук, никога не бих го написала там :).
* - защото много често мислите ми хвърчат толкова бързо, че не мога да ги догоня :) или... нямам желание да записвам.

А този ден започва с един щурец. Съвсем истински. Звучи така, сякаш е в стаята до нас. Да се чудиш какво прави точно тук! :)
Та в този късен час мога да кажа, че ме приспива щурец , ама не съвсем успешно :).
Пак ще се закъснява за работа...


Няма коментари:

Публикуване на коментар